Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, April 07, 2011

Pre Wedding Photoshoot punya cerita!

Haaa.. hai.. hehe. Hikhik..

Sakit sakit badan ni.. Ngahahaa macam la pegi manebang kayu.. Alhamdulillah selesai sudah. Senang hati,tak payah nak fikir dah.
Sakit badan bukan ape. dah tu, amek gambar panjat atas batu laa.. baring atas pasir la.. main tepuk tepuk tanganla.. Erkkk adeke?! :o adelah kot,. Ahahahaaa..


Dahla keras. macam kayu,.. Permulaan aje bila dah dapat mood. Hurm apa lagi. Posing tk ingat la..
Tak sabar nak tengok hasilnya.. Tempat biasa biasa je.. Di pantai Port Dickson,Teluk Kemang.. dan yang paling best,menarik dan cantik.. di pantai yg penuh pokok bakar dan lumpur,. beserta perahu nelayanya belakang rumah aku aje,. ahahahaa ala alaa nelayan la pulak.



p/s: Hurmm.. banyak aku berhutang gambar dengan anda semua,. gambar kucing aku adam,gambar majlis kahwin sahabat aku,. dan gambar pre wedding ni,. Insya'Allah bila aku dah ada usb nanti aku upload.. Tunggu!!

No comments:

Post a Comment