Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, September 30, 2011

Hari ini 30 sept 2011

Bukan salah aku!! Tapi aku yang menangis,. aku yang meratap sendu dan memujuk rayu
Ker masih nak kata aku yang bersalah,.. Baiklah aku terima,. Yerla salah akula,..
|
Takpe Hari ni hari aku,. esok lusa hari engkau,tapi aku tk faham bila tiba hari engkau tu,aku tak buat macam tu pulak,.aku telan,aku senyum walaupun pahit,.aku maafkan dan terim,a seadanya walaupun benda tu perkara besar,.

Aku manusia biasa,. aku tak HEBAT! aku buat kesilapan,. tapi aku terima kesilapan aku,. Aku minta maaf,aku tak ego,.

Takperla siapa aku kan,aku kan menumpang,. menumpang dari semua segi,.
Tak nak cakap dengan aku kan,sebab aku tunggul,. Baik kita tak perlu bercakap!
Aku dah penat nak mengalah walalupun aku tau mengalah tak semestinya kalah,.

ALLAH SWT, sejak akhir akhir ini,begitu banyak dugaan yang KAU beri pada aku,. berkali kali perkara yang melukakan hati aku terjadi,. tapi aku redha,dan memaafkan,. aku beri peluang aku anggap itu kesilapan bgi seorang manusia yang memang tidak sempurna
Tapi ENGKAU sendiri lihat,bagaimana aku tenggelam dalam kesilapan aku yang tak seberapa,. dan jika di kaji adakah perkara itu kesilapan aku??!~ Salah aku ker,??

Owhh lupa,aku tiada hati dan perasaan,aku selalu menyusahkan orang..
mereka Bercakap sedapmulut,. bergurau ikut suka tanpa mengira batas,. sedngkan perkara remeh yang di guraukan itu adelah perkara yang palong menyakitkan aku
Ape apehal aku yang paling last di cari!!

Ahhhhhhh apa lagi yang mahu di bahas,.perkara sudah terjaidi,jiwa aku semakin kosong dan sempit,.
Bahagia bukan dengan apa yang orang lihat kan tapi dengan apa yang kitarasa,.!! betulla tu,.

Terima kasih,..
Aku tetap ingat siapa aku,. dari mana asal aku, aku sedar diri aku.
Kita takperlu bercakap,.sebab aku tak LAYAK untuk di layan..

ALLAH SWT,berilah aku lagi dugaan itu,kerna aku redha dan mampu,. sebab aku hambaMU yang kuat dan tabah!

Friday, September 09, 2011

Aku tak tau!!

Aku tak tau di mana silapnya aku,.
Aku tak tau kenapa aku perlu terbeban dengan perasaan aku sendiri,.
Aku tak tau kenapa,.. kenapa jalan ni terlalu susah bagi aku,.

Aku tak tau,.
Apa salah aku,. mana silap aku,.Apa dosa aku..

Aku belajar untuk menjadi terbaik,. aku belajar semua hanya untuk dia,.
Tapi aku tak tau,kenapa aku merasa usaha ini hanya sia sia... Aku merasa ia semakin jauh dan jauh,..

Aku terlalu sakit,. aku terlalu KECEWA,.
Aku tak tau kenapa aku mudah MEMAAFKAN,..

Aku tak tau!!