Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, May 24, 2011

Wa.. Lu..!!!

Macam la diri tu baik sangat.. Boleh berbuat baik ,.
tpi kalau depan sja baik tapi dalam hati hitam legam,. untuk apa kan,?!

Aku pon tak sempurna jugak,. Engkau pon sama,. tapi kalau dah selalu buat pekara yang sama..
Bosanlaa wa kan!

Tapi takpe.. Dari wa angin,,baik wa diam. Lu suka kan?!
Suka macam tu.. Meh sini wa nak ajar lu skit.

Ikot suka wa la,. wa nak buat apa pon. Jnji tk menyusahkan lu.

Friday, May 20, 2011

Tak sabar!

Hurm,. Bangga ni aku nak bagi tau yang aku dah tender,.
Mula pada 12th May hari tu dan bakalan berakhir 12th June 2011ini insya'ALLAH,.
Semoga semuanya berjalan lancar,. Aminn..

Sebab apa tak sabar,?! sebab ni la waktu yang aku tunggu selama ni,.
Keluar dari sini,carik udara baru,suasana baru,. kekawan baru,.
Hehehee naik tepu dah otak aku hampir 6 thun kat sini.
Hari hari benda yang sama,. Bosan la.Gila stress

Tapi kan,. sok sok mesti aku rindu plak kt TBR ni.
Ngeeeee biasala tu kan kan..

Yeayyyyy Alhamdulillah!!!
Aku dah bersedia untuk menghadapi semua cabaran yang menanti di luar sana.
Yang pasti lebih besar lebih banyak,. Hahahahaaa dan aku yakin pasti!!

AKU BOLEH!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, May 12, 2011

betul betul kawan!






Kenapa dengan tajuk aku hari ini,.?! aku nak bercerita pasal kawan,.
kawan yang macam mana,.?! dah tentu kawan yang boleh bergelak ketawa dan menangis bersama,.
kawan yang sudi bersama saat susah dan senang
kawan yg tak perlu di cari saat di perlukan
kawan yang memang akan ada untuk kita,.
kawan yang selalu mengambil berat pasal kita,yang selalu bertanyakan itu dan ini walaupun keadaan kita baik,.

Saat yang macam ni,. baru aku perasaan,. setiap kali keadaan rumit,. keadaan tegang dengan permasalahan, aku hanya tinggal aku,. Tiada satu mesej apa lagi panggilan ,. atau teguran secara langsung bertanyakan keadaan aku,.
Bahkan aku,selalu,.. selalu menjadi penyibuk bertanyakan itu dan ini,. bukan hendak mengungkit,. bukan mahu berkira,. tapi itula harapan aku,. bila aku  berusaha menjadi kawan yang baik,kawan yang bertanyakan saat suka dan duka,. aku kepingin,ingin seseorng yang bergelar kawan berada di sisi aku,. ikhlas menegur ikhlas bertanyakan khabar aku,.


Tapi aku hampa,. acap kali!! setiap kali dan kali ini aku tersedar,. rupanya aku masih belum jumpa dengan kawan yng boleh di beri panggilan KAWAN SEJATI!! yang ada sekarang hanyalah kawan biasa yang datang dan pergi dan cuma menyinggah sebentar dan bila beroleh apa yang di inginkan semua beransur hilang,.

Bak kata orang,. HENDAK SERIBU DAYA,TAK HENDAK SERIBU DALIH!!! KAWAN SEJATI akan berusaha sehabis boleh semata mata untuk kita,.


Tapi,.. Ya Allah!! kenapaku dilahirkan dengan mempunyai hati yang sangat pemaaf?! yang sangat suka memberi ruang dan peluang,.?!