Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Saturday, April 09, 2011

Nilai 3 punya cerita!

Aahahahaha patot nye aku update cita ni dahulu,tapi tak apela sama je kan..
Cerita pergi Nilai 3 beli barang kawen la kononya kan,. Beriya iya emak aku nak pegi,. dek mendengarkan kata kata kawan kawan dia yang kat Nilai 3 barang agak murah jugak,.

Pergila kami ni, emak ,aku abah, kak longa dan ank bongsunya syed Imran. Naik NAZA sewa okay,RM 150.00 pergi dan pulang,. Hhihihihikkk,. Agak mahal tapi tak apalah janji lepas aku nak beli barang barang perkahwinan aku kan..

Sampai kat Nilai 3 dalam pukul 2.. Banyaknya pilihan,harga boleh tahanla,. kalau murah pun sikit saje,. tk la banyak pon,. tapi pilihan memang akan buat anda rambang mata,. Harharr
Hurmm dapatlaa cadar warna yang aku mahu.. Siap tempah kat tempat tu,makan masa 2.30jam jugakla,. agak lama,. Sementara tu pergi bejalan beli bunga telur,dan sebagainya,.

Penat! Kami cuma pergi 2 kedai ajer,. tak larat nak jalan dah,. Ahahaha. 4 lebih gerak balik,. Alhamdulillah walaupun tak beli semua tapi sekurang kurang nya dah langsai la yg penting penting,.



ps: AKU berhutang gambar lagi ni pada anda semua,.Hihiihi

No comments:

Post a Comment