Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, March 25, 2011

Kawan baikku Kahwin!

Seperti yang di janji! Gambar kahwin my BFF!

Aku jadi pengapit! Don"t steal this pic haa!


My Best friend married!Dalam bahasa inggerisnya,.Ekekekekee hari ni kawan baik aku, yang aku kenal dari zaman sekolah lagi,satu kampong,tpi kelas lain lain ,bernikah,.Malam ni majlis berinai,esok baru majlis sandingnya.Aku jadi pengapit! Ahahaaa giler teruja ni ha,. tak sabar pon ada,.Semalam lagi kami dah singgah rumah hany( kami: Aku,aizam,aida,shidot,abng yanz,en dol,suman,chef shahril) ahahaha bukan apa saja berkongsi keseronokkan dalam kesibukan. Sambil sambil menolong apa yang patut.

Dengan bunga rampainya,. dengan sireh junjungnya,. dengan hiasan cadar bilik tidurnya,. dengan berinainya,. sangat seronok! Nanti ada gambar aku upload,. memang ada tpi dalam telefon si hany pulak dah,.

Opps lupala hadiah si hany ni..Gamaknya lambat sikitlaa baru bagi yer PUAN HANY! heheee



selamat pengantin baru
semoga kekal abadi
bahgia ke anak cucu
sentosa murah rezeki

alhamdulillah bertemu jodohnya
berkat kesucian akhir terlaksana

pabila sedang bersanding
janganlah suka menjeling
menjadi raja sehari
tersenyum nampak berseri

tenangkanlah hati dengan kesyukuran
sabar mengahadapi tempuh hidup baru
Ucapan Istimewa untuk Hany dan Syahrul: Selamat Pengantin Baru!Selamat menempuh hidup baru sebagai pasangan suami isteri,.Semoga rumahtangga kalian di berkati ALLAH SWT,.dan mendapt anak anak yang soleh dan solehah,.Amin Ya Robbal A'lamain

Ketahuila wahai sahabat.. Aku sangat bahagia dengan pernikahan mu ini. TAHNIAH!

No comments:

Post a Comment