Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Monday, February 14, 2011

Ank 18 orang!

Salam Isnin semua!~

Pagi tadi seperti biase berjalan kaki menuggu bus untuk ke tempat kerja,. Saya memang selalu lalu dekat dengn rumah nenek saadiah,. Nenek yg jual nasi lemak rm 0.70 sen jer. Sangat sedap! Hehehee
Ader seorang mak cik ni, beli nasi lemak kat situ, saya sambil lalu terdengar perbualan nenek dengn mak cik tu.


Nenek: "Kau sihat ke?.."
Mak cik : "Alhamdulillah sihat ajer,."
Nenek: ".. Tu ank nombor berapa ?" <sambil menjuihkan bibir ke arah  seorang budak gemok dalam kereta,.>
Mak Cik: ",. Ni anak nombor sepuluh,."

Woahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 10 haaaaa,. tekejut saya,. dalam hati saya ramainyaaa,.

Nenek :".. Ank kau berapa orang?.."
Mak cik: ".. Anak saya 18 semuanya,."

Saya < Terpinga pinga ,. ternganga dan dalam hati berkata,. YA Allah ramainya,.18 orang anak,. LAPAN BELAS okayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy>>> yang sya pernah tau dan dengar cuma ader 12 orang ank sahaja,. yang ni lagi hebat 18!!!! Murah nye rezeki mak cik ni,. Saya tngok mak cik ni kuat lagi,. tk la tue mane pon,.

Bayangkan,. 18 orang ank,. kite yang ank 1 ni pon merungut itu ini laaa,.
Aishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


No comments:

Post a Comment