Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, February 18, 2011

RINDU!

Apa yang anda lakukan jika anda dalam keadaan rindu,.? Hurm,merindukan seseorang! :) Anda text seseorang itu,panggilan,FB,YMChat? mungkin? :) Bagaimana jika rindu anda tidak terbalas,.? sedangakan anda menyatakan perasaan itu dengan sejujurnya?


Saya? :) Tidak berhenti air mutiara saya mengalir,. saya sangat rindu :) ,. Tapi? Tidak dapat saya gambarkan bagaimana perasaan saya sekarang,.. apa yg menghalang rasa rindu saya,. Yang pasti ia amat sedih dan sakit,. :)
Bila kita mengetahui yang kita dirindu mengikut waktu dan keadaan, :) . saya hanya senyum,air mata saya sudah berhenti,. tpi saya terus tersenyum, kerana saya tau pekara yang benar di ucapkan ialah amat menyakitkan untuk di terima. :)


Saya,. tak faham :),.. saya sangat tak faham,. :)Mungkin suatu hari nanti saya akan faham kot,. :) Yer mungkin!!!

No comments:

Post a Comment