Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Monday, January 10, 2011

Blaaaaaaaaaa blaaaaa

Salam geng's,.!~
Ooppss it's take a long time to updated my blog. I'm just ending my busy period.. owh ya by the way HAPPY NEW YEAR!~ Many happy returns to you my friends,. with bless and love from our CREATOR!~

What the story in the beginning 2011 year?!. 2011 sebelas adelah permulaan yang bermakne bagi aku,. azam aku,. tidak ke arah kebendaan,.tetapi untuk jati diri aku,. POSITF! i want to be a that way,. always!! beberape hari sudah permulaan yg agak payah,. kerana semakin aku ++ semakin bnyak pekare -- yg dtg mengugat perasaan aku,.


Tapi,. sesautu menerjah dlam kepale aku,. due tige hari lepas aku tefikir,. andainye aku kelaur dri tmpt sekrng,.

No comments:

Post a Comment