Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, November 27, 2011

Tahun Baru Islam= Maal Hijrah 1433

Assalammu'alaikum wrt kepada semua pembaca,.
wahhhhhh lamasudah tak masuk blog,. dah berkulat ini blog,. Tiada cerita yang menarik pon untuk di kongsi tu yang lama tak menulis,.

Cuma jalani hidup macam biasa,.Hehehe orang dah nak jadi ibu,.ehh ehh lupe la,.untuk pengetahuan sahabat semua saya nak kongsikan kepada anda kisah gembira saya,. Saya bakal menjadi ibu tak lama lagi Insya'Allah semoga semuanya berjalan lancar dan selamat.Kandungan baru berusia 12Minggu je,. Baru lagi,. Belum scan pon,. Hihhihihih


Keadaan saya Alhamdulillah tak la mabuk teruk cuma hari hari pening dan berangin normal la tu kan,.
Tak suka nak makan nasi putih,.ekekekee tapi bila dah lapar sangt saya ngap ajer,. Alhamdulillah setakat ni belom la nak mengidam makan yang pelik pelik,semuanya yang biasa biasa kita jumpa je,. Ada yang kata anak saya lelaki,sebab tak mabuk teruk,. Ada yang kata perempuan sebab lihat pada muka saya yang ebrseri ni,.AHHHHH biarlah lelaki atau perempuan janji sihat dan selamat,. Itu adalah anugerah ALLAH. Saya menerima nya dengan kesyukuran.

Alhamdulillah penghijrahan yang terbaik untuk saya yang dikurniakan oleh ALLAH SWT . Rezeki yang paling tidak bernilai di dunia yang fana ni. Tak sabar rasanya ingin memikul tanggungjawab menjadi ibu walaupun ada yangsaya dengar ia sangat berliku,. Insya'Allah


Okay la sahabat semua,. Tinggal dulu yer,.Kalau ada cerita menarik nanti saya update,..
Owhhh saya sekarangni kan dah malas nk tulis cerita pasal perangai orang,pasal perasaan semua.. Dah tak kuasa.


Tata

No comments:

Post a Comment