Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, October 02, 2011

Pengkhianat: Talam dua muka

Salam sejahtera kepada pembaca semua,.
Sejak akhir akhir ni saya sering diberi dugaan oleh ALLAH,. Tak kira kecil atau besar,. Air mata saya menjadi begitu murah.. Bukan mahu merungut,malahan saya bersyukur kerna saya mendapat pengajaran dari itu,.
Mungkin cerita ini atau seperti tajuk entry diatas sedang and alami,. atau pun sudah anda alami,.

Cerita nya begini,..
Pernah tidak anda di khianati oleh orang yang anda mungkin percaya atau sdah dianggap seperti kawan atau saudara sendiri? Maksud saya, anda pernah berkongsi akan kisah apa saja kepada mereka ini,. Tetapi apa yang anda tidak sedar adalah kisah anda itu yang sepatutnya disimpan rapi telah di ceritakan pada orang lain dengan niat hendak meburuk burukkan anda... Atau ada juga seperti musuh anda,.atau seseorang yang mungkin mereka kenali seperti si polan A contohnya: pada anda diceritakan penuh dengan keburukan,. itu ini begitu begini,.,anda cuma menjadi bodoh mendengar,. Tetapi tiba tiba atas alasan yang agak kurang jelas orang yang diburukkan itu menjadi kawan kepada mereka yang bergelar si pengkhianat ini. Dalam tidak sedar juga berkemungkinan besar anda juga sedang diburuk burukan kepada si polan A tersebut,.

Saya mula terfikir yang mereka dalam golongan si pengkhianat atau bermuka muka ini sebenarnya tujuanya adalah cuma mahu melaga lagakan anda dan juga si polan A ini.. Dan ternyata mereka dalam golongan ini langsung tidak boleh di beri kepercayaan walaupun ianya adalah darah daging anda sendiri.. Bermulut jahat suka mengumpat. Dan yang paling penting berhati busuk

Ingat yer pembaca, berhati hati,.
Boleh berkawan dengan si pengkhianat ini tapi pastikan anda mempunyai perisai diri,. Takut nanti ditikam dari belakang pula,.

Saya rasa macam serik tapi apa boleh buat tanpa kehadiran si pengkhianat ini tak berseri la dunia yang fana ini,.
Jangan layan orang yang macam ini,.

Sekian cerita saya

No comments:

Post a Comment