Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Monday, June 06, 2011

Satu perkara!

Satu pekara yang aku tak faham,.sampai sekarang aku tak faham,.
Perkara apa ?! owhhh mengenai seseorang yang tak boleh merelakan masa silam dengan ikhlas,..
Yang masih di belenggu oleh masa lampau,. yang langsung tiada hala tuju hidup,. yang masih bergantung harap pada perkara masa silam,.
Serius! Aku tak faham,.

Lagi tak faham bila masih boleh memberi harapan pada orang yang lain,.
tetapi masih memikul kisah kisah masa lalu.Seolah masih tidak dapat menerima takdir yang di tentukan.
Entah,. tak tau nak berfikir yang macam mana,. jika terlebih andaian,takut salah dan mendatangkan dosa.



Yang sakit,. adalah orang yang di beri harapan,. yang baru muncul dalam hidup. Jika masih tidak boleh melepaskan kisah masa lalu.. Jangan memberi harapan,kerna itu kan mengecewakan dan melukakan hati orang adil,. Tidak adil bukan?!


Memang ia tidak boleh di lupakan,.


*APSAL AKU SAKIT HATI NAK TULIS ENTRY PSAL BENDA BODOH NI??!!!. KALAU LA MASA BOLEH DI UNDUR.. AKU TAK NAK TERJEBAK DALAM BENDA NI SEMUA..HARUS TAK AKU REDHA?!



No comments:

Post a Comment