Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Wednesday, June 08, 2011

Kan elok,. kalau kita saling menerima seadanya! :)

Kan elok,. kalau kita saling menerima seadanya! :)
Kenapa aku boleh,. kenapa engkau tidak! :)
Sedihnya hati aku sampai ke tulang sumsum!:)
Tapi aku trima jer!:)
Sebab memang betul pun,. itu kan aku,Dah memang aku begitu!:)
Aku macam tu pun ikut tempat. Kalau depan orang ramai /orng tua insya'ALLAH aku jadik seorang yang umpama " pijak semut pon tak mampos"!!!! :)
Jangan risau ok. Air muka engkau sentiasa keutamaan aku! :)
I AM NOT A TYPE OF GIRL YANG MENGGEDIK!
Manja aku bertempat,. Kalau tak boleh bergurau rajin rajinkan la diri pergi surau!!!
Kan lebih elok kalau kita saling menerima seadanya! :)
Adil kan?!
Aku terima!:)
Engkau..?! :)
TERIMA KASIH!
JUST GET AWAY FROM ME,.
RAMAI LAGI PEREMPUAN GEDIK KT LUAR SANA,.
Just pick one,. but don't regreat sebab engkau nanti cuma akan di jadikan jantan simpanan untuk duit dans time sangap!!!!
SEBAB?! TANYALAH DIRI SENDIRI,. JANGAN JADIK BINGAI TANYAA AKU BALIK KENAPA,.



No comments:

Post a Comment