Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, April 21, 2011

Hadiah kahwin!

Hurm,. Sopan tk kalau aku minta hadiah kawen ni kat kekawan?! Ada yang tanye,. ada yang tak tapi aku saja jer menyakat mintak hadiah,. Ahahahahaaaa


Mengada kan. Apa hadiah yang aku idamkan?! Kalau ikut tak kisah pon,. Orang bagi dah ALHAMDULILLAH.. Tapi sejujur nya apa yang aku mahu adalah senarai di bawah,hehehehehee :-

1. Periuk nasi elektrik


2. Blender

3. Oven

4. Cake Mixer

5. Iron with iron board

6. Kipas angin

7. Kettle atau Cerek air

8. Peti ais < ada ke sapa nak bagi ni?>

9. TV,. < Haaaaaaa..??! Hihihih>


10.Set pinggan mangkuk/set cawan


11. Vacum



Ahahaha itu adalah keperluan yg sangat boleh di guna pakai di kemudian hari,. Ishh ish ishh buruk nya perangai,. Tapi mana tau rezeki ALLAH nak bagi,.! Amin amin,. hehe

1 comment: