Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, March 17, 2011

Rasa,..!?



Rasa,.?! Kenapa aku letak tanda soal di belakang perkataan tu,.? Sebab aku pon tidak pasti rasa nya perasaan aku sekarang ni..

Senang,. Nak bagi anda semua faham,Soalanya bagaimana anda rasa jika seseorang yang istimewa sedang cuba berusaha untuk meng "flirt" orang lain ,.?! Hurmm faham tak,?Mesti faham kan,.

Dalam erti kata lain konon sebagai kawan tetapi dari apa yang di lihat dari mata kasar kita sebagai manusia dari cara dan gaya nye ia nya terlalu berusaha untuk mengenali seseorng itu,. Kalau korang ada terfikir tak yang negatif. Contoh: Macam ada apa apa aje,.? ada tak,.? Aku? JUJUR memang ada,tapi beribu kali aku sejuk kan hati aku ni dengan kata kata yang baik baik saja untuk sedapkan hati sendiri

Korang tau,. aku menangis,. dan aku menyesal,.

Aku menangis kerana cemburu, aku menangis kerana kenapa nak "flirt" orang lain sedangkan aku yng perlu di utamakan,.

Aku menyesal kerana kenapa aku perlu tau semua ni,. Kan elok aku tak tau,. biarlah waimah dia nak "flirt" tanpa pengetahuan aku pon,. aku rela asalkan hati aku tidak terluka,. Aku menyesal!!

No comments:

Post a Comment