Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, March 15, 2011

Hobi aku! Tagalog Crazee

Siapa sini minat cite Filipina? Tagalog? Siapa?angkat badan
Ahahahaaa saya mula jatuh cinta dengan story filipina ni masa umor 16 Tahun,. Tingkatan 4,. Cerita tagalog pertama yang saya tonton adelah MULA SA PUSO,.Dan pada masa tu saya amat minat dengan Claudine Barreto dan Rico Yan





Banyak lagi,.Antara yang saya suka adalah Pangako Saiyo,.Hikhikhikkk pon best citer tu,.Kalau nak di bandingkan dengan cerita Indonesiaaku lagi suka dengan citer filipina ni,. Tak berbelit belit,.. Kan??

Dan lagi dan lagi yang di tv 3 sekarang,. Marimar Wahhhhh i like laa perempuan dengn lelaki tu,. Sweet romantik ,. Tapi kene tunggu cuti sekolah habes la baru die siar balik cite tu,.sebab skang tengah cuti sekolah dan drama indon yang kebanyakkanya merepek sedang di tayang kan. Aahahahahaaa


2 comments:

  1. hohohohho...saye pown minat tgk pangako sayo....n sanay wala nang wakas...perr....kalo ada jericho n kristine memang layan ar...heehheh

    ReplyDelete
  2. Ahahahaha kan,? lagu die pon best best,.lakonan pon menyentuh perasaan,. giler leh nangis tuuu,. ahahaaa

    ReplyDelete