Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Saturday, March 19, 2011

BB owhh BB! Bilekah?!

Ahahahahaa entry meroyan yang tidak menyempat,. sakit jiwe rage,.semput rase dade,.
Mesti anda gelak kan bace entry aku ni,.ape la sangat Blackberry tu yer tak,.? Ahahahaaa macam la mahal sangat,. Tapi mahal bagi aku yang kerja kuli ni,. Ngahahaaa,.

Owhh Blackberry,. Dah ushar line ada kekawan nak tolak,. 2nd hand sudah,. untuk hadiahkan diri sendiri.. 9 Tahun kerja,. memang patot pon rasenye belikan diri sendiri dengan sesuatu,. Bye the way, aku tiada enpon la,. hilang sudah 3 buln lepas,. howw?!


Gambar Contoh!




Ada tak sesiapa antara anda nak derma bang seciput due,??Wahahahahahahaa


Isnin 21st March 2011
Aku tukar fikiran,.aku TIDAK AKAN beli BB ni,. aku akan beli hanphone lain,. NOKIA C3. Aku akan pastikan hari khamis ni aku akan pakai NOKIA C3. Kenapa?! Entah.. Malas nak ingat ,nanti hati sakit.

Sesuatu yag kita beli sendiri tidak sama nilainya dengan sesuatu yang di beri atau di belikan oleh orang yang istimewa,. PERSONAL VALUE! Itu yang aku cuba nak fahamkan,. tapi apekan daya!! But it'sok, ada betul katanya,. Aku tak apa apa,. :)

No comments:

Post a Comment