Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, January 13, 2011

When you have nothing except tears!~:)

Salam geng's,.



Aku arap korng ok jer,.!~ ape yg korng harapkan dalam hidup bile ni bile sesekali korng menginginkan sesuatu?? dan korng meminta sesuatu itu pade seseorng yg ptng dalam life korng?? and the answer is...... jwpan yg orng tu seolah olah mcam tk tau nk bgi atau tidak,. seolah olah korng tk pnting dalm hidop orng tu,. mcam mne perasaan korng?

Kekadang kan,. aku buat baik atau buat sesuatu bukn utnuk mintk balasan, tk kesah la kalao tk nk ucap terime kasih pon,.. cume tunjukkn sedikit rase hargai dan buat kan sesuatu yg aku mintk tu sangt pnting,. Kite buat sesuatu tu kan,. sedikit sebnyk kite harap kite akan dpt balik dengn ikhlas,.. :)

Korng paham tk maksud aku?? situasi yg mana korng harapkan ,. jwpn yg korng arapkan tu pulak adelh jawpn yg boleh buat korng senyum,. dan krong tau,. orng tu mmpu!! :) tapi,. sebaliknyer,.. kecewe tk??
Tolonggggggggggggggggggggggg!!! tolong aku mengawal perasaan dan emosi aku sekarng ni,. tolonggggggggg,. tolong aku untuk tersenyum dan berpositif walaopon kekecewaan dan hati aku remuk,.

Aper lagi yg aku mmpu,. ape lagi yg aku ader biler di lnde kecewe,. airmate!!  tapi aku senyum,. betul aku senyum :),. aku senyum bile jawapn itu ie kecewe dan melukakan,. tpi agak kelakar.,. kelakar sebb ie sesuatu yg sangt mudah di tunaikan,. tetapi seseorng itu sangt tidak pasti dengn jwpan die,. same ader nk tunaikan atau tak,. entahhhhhhh,. tngok la macam mne,. :) aku msih tesenyum,..

Dugaan aku adelah pade emosi aku,. bnyk sungguh ujian yg ALLAH bgi tapi sume menguji emosi aku,. sume mengenai perasaan aku,. tpi ekkdang aku lalai dan tk mmpu,.,. aku cakp pade DIA aku tk mmpu,. tpi DIA adelh sang PENCIPTA ku,. MAHA TAHU,. DAN SEGALANYE,. DIA bagi pade aku care yg begini,. sebb DIA tau aku mmpu,. sebgaimana aku melalui ujiaNYE seblom ni dengn ALHAMDULILLAH jayenye,. begitu la sekrng,..

Kenapelaaa,. koalm air mate aku tk pnnh kering,. sedngkan tngis yg aku bawak sudah bertahun lamenye,. kuase ALLAH!!~

Geng's,.. hari ini 13HB HARI KAMIS 2011,. AKU,. SANGT SEDEY,. tidak pennh dalm hidop aku,. sedey aku yg mcamm ni,. tpi betul aku senyum,. demi ALLAH aku sedih,. bukan sebb pemintaan aku tk tetunai,. tpi sebb sikap acauh tk acuh,. dan seolah olah aku ni tk penting,.

Chowwwwwwwwwwww geng's,.!~ muachhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment