Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Wednesday, January 12, 2011

BUDI BAHASA BUDAYA KITA!!

Salam geng's,.



What a day,. agak migrain sikit,. ehhh bukn sikit banyak tau,. smpai muntoh ,..aishhhhhhhhhhh  bru jer mangun tido ni,. ok sikit pale walopon ting and tong!! Teman my emak pegi KWSP seremban,nak kuarkan simpnan cukop umor 55tahun,. Alhamdulillah segalenye selesai, tunggu KWSP kol and ambek check jerk coz my mom tade buku bank dah,. ader ASB jerk tk temaktub plak dlam senarai KWSP tuh,..

So aku ngtkn kan process sush,. tpi senng jer upenye,. naseb baik tk ramai orng,. urmm and naseb bek ader  abng emsem tu tolong,. peramah,. sejuk jerk mate memndang,.wahhahahaahahahahahaaa,. gurau jerk ,. bgi aku my mr fiance is everything,. SWEET!!` :P aiiishh gataiii,..

Dah abes tu,. kami tros tunggu bus balik,. minom sekejap,. then balikla,. tk beli and singgah memane pon,. sebb aku pon dh migrain,. bek balik cept,. dri melarat,. Fuhhhhhhhh giler pnjng mukadhimah aku ni,.
sebernye macam ni,. bus pon smpai kami naikla nk balik ke PD,. ader sorng minah ni,.kerj kt mane aku tk pasti,. pakai tudung ,. tk la cantik bedak jerk cam tepong gomok,. wahhahahahahaaa,. tetibe sergah ankel bus ni,. Al kisah bermulelaaa adegan mencarot betine gediknyerr,. yerlaaa ankel tu salah sebb betine tu ader tnye "bus ni ader lalu jalan nk pegi ***** tak" then ankel tu mungkin tersilap laaa dan jawab "ade".. so rupenye tade,. bermakne betine ni kene la pusing tunggu bus lain kt seberang jalan,. Alaa bukn jauh mane ponn,. tpi die punyer angin smpai korng tau sebutt "semak la bus ni,. ankel ni,." babi tol laaa,. aku nk pegi keje ni,. pantat tol laaa" haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!@!!!! aku giler tekejot dowh,.  <<sorry aku tk sennsore pekataan tu,. >>>.. Naseb woo aku tk kenl betine tu,. kalao tk mau kene sound wooooo,. yelaa ankel tu salah,. dh mintk maaf.. perlu ke mencarot dan mmbabikan ankel tu?? depan orng?? Dan yng paling aku nk tekan kan kat sini yer kekawan bukn nk masuk campor hal betine tu,. tpi tidak sedikit pon perangai menggmbarkan aper yg di pakai ,. BERTUDUNG!!!!!!!! PMPUAN MELAYU!!!!!!!!!tapi pekataan keluar dri mulot??? sebut bende sendri,. malu aku sebagai pmpuan,. kesian ankel tu,. aku tk tngok muke die sebb aku tau die malu,.

Pleaselaaa!! tk perlu ko nk tutup rmbut ko,. baik ko telnjng jerk,. kalao ko mencarot pon tade sape kesah,. dh tntu ko dh tebogel kan,. mcam tu ke bahase kiter pade orng tue,.?? walopon orng tue tu bsalah???? mane adab sopan santun MELAYU???????!!!!!!


Rukun negara dh temaktub " KESOPANAN DAN KESUSILAAN" ape yg bngap tk paham???? Zaman sekarang kan,. kite tk boleh langsung hendak menilai manusie dan peradabanye melalui pemakaianye,. tpi kene lihat dari hati,.!~ Kemon la geng's.. bende kecik,. bukn besar,. cube kalao kene pade kiter,. ??!~ kenapelaa KEBANYAKKAN ank gadis sekrng ni sngt kurng ajarr??!

No comments:

Post a Comment