Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, January 23, 2011

Senarai Filem Tahun 2011

Salam geng's,. ok ni senarai filem melayu thun 2011 k,. aku amek dari finas,. tpi akan di update dari semase ke semase,.!` Kalao nk tngok updated latest lgik masuk dalam finas nyer web,.!` Filem Yg Aku paling tunggu dri thun lepas HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA fron TRIO adek badek KRU!!!! Selamat Menonton sume,. Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) telah mengeluarkan senarai filem melayu 2011 yang dirancang dan dijadualkan akan memeriahkan industri filem melayu 2011 nanti. Berdasarkan senarai filem melayu 2011 yang dikemaskini pada 22 Disember yang lepas, sebanyak 10 filem melayu yang akan telah sedia untuk ditayangkan.
Filem-filem melayu 2011 tersebut adalah Khurafat, HAQ, Sini Ada Hantu, Kembar Siang, Hikayat Merong Mahawangsa, Ratu The Movie, Cun, Di Larang Masuk Senjakala, dan …Dalam Botol.
Senarai lengkap beserta genre filem dan tarikh jangkaan tayangan adalah seperti jadual di bawah:
TAYANGAN FILEM CEREKA TAHUN 2011 Senarai Filem Melayu 2011
Berdasarkan senarai filem melayu 2011 tersebut, genre seram masih lagi menjadi pilihan utama pengeluar filem tempatan diikuti oleh komedi dan aksi. Setakat ini hanya satu filem yang bergenre sejarah dan peperangan iaitu hikayat merong mahawangsa akan ditayangkan kepada umum.
Pada masa yang sama preview, sinopsis, barisan pelakon, klip video youtube, trailer filem dan original soundtrack (ost) filem berkaitan akan dikemaskini dalam masa terdekat.
Senarai filem melayu 2011 yang disediakan oleh FINAS ini akan sentiasa dikemaskini dari masa ke semasa dan untuk mendapat maklumat lebih lanjut boleh layari laman rasmi finas

No comments:

Post a Comment