Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, January 27, 2011

Kawan!

Salam geng;s,.Selamat pagi., Hurmm 9.03am,. aku dh start memblog,. bukn ape,. idea yg datng dari wall fb ni,. pasal KAWAN!! KAWAN!!! KAWAN!!! Ekkekekee takowt jp lgik tade md nk update so nnti hilang jerk idea ni tk ker sayng tu kan,. dah le aku jrng update luahan perasaan aku kt sini,. blik blik buat iklan untuk orng jerk,. ngahahaaaaaa ,.ape nk buat geng's bukan sume masalah dan luahan perasaan boleh tepek kt blog ni,. khennnnnnnnnn,.??!

KAWAN: ader ape dengn kawan,.?kawan baik, kawan gitu gitu jerk, kawan yg singgah sekejap jerk,. kawan yg time suke n susah jerk,. korng  yg kategori macam mne? kawan yg mcam mne?? dan korng skang dapt kawan yg mcam mane?? ekekeke bnyk giler petanyaan vungukssss,.

OK,. korng nyer jawpn aku tk tau laa,. simpan jerla yer,. Kalao aku : Aku ader srng kawan BAIK! ALHAMDULILLAH susah senng bersame,. walopon ape jdik pon gaduh pon msti akan bebaik semule,. Aku pon ader kawn rapat,. haaa yg ni bebeze,. kawan rapt cume rpt jerk tau,. mcam kt dlm FB,. ramai  giler yg boleh di buat becakp,. cume aku jerk tk nk kacao,. AKu pernah dapt SMS dan email mengenai kawan ni,. pendek dan ringkas tpi penh maknde

Suatu hari CINTA dan KAWAN berjalan dalam kampung, tiba-tiba CINTA terjatuh dalam telaga
Kenapa?
Kerana CINTA itu buta…

Lalu KAWAN pun ikut terjun dalam telaga
Kenapa?
Kerana KAWAN akan buat apa saja demi CINTA

Di dalam telaga CINTA hilang
Kenapa?
Kerana CINTA itu halus, mudah hilang kalau tak dijaga, sukar dicari apatah lagi dalam telaga yang gelap

Sedangkan KAWAN masih lagi tercari-cari dimana CINTA dan terus menunggu
Kenapa?
Kerana KAWAN itu sejati dan akan kekal sebagai KAWAN yang setia

"Don’t walk in front of me, I may not follow. "
Don’t walk behind me, I may not lead.
Just walk beside me and be my friend


 Maka hargailah kawan kita selagi kita terasa dia bererti…
Cukup kenalkah kita akan kawan dan cinta disekeliling kita?


Jngn silap hargai ok,. hargai kawan yg boleh bersama kite walopon ape keadaan ,.!~ Dan jngn sebb kawan kite terlupe bahwa kite ader SESEORNG yg lagi penting,. Contoh Kekasih,. n kuarge,., Begitu bnyk mase untuk brsame kekawan, tpi bile dh jumpe kekawan kite lupe akan SESEORNG,.sedangkan spatotnye kite pon perlu nk mmberi perhatian pade SESEORNG tu,. Jngn berat sebelah,. biao adil!! Sebb bile nnti kite akan mengalami saat saat yg kite sangt memerlukan SESEORNG tu,. kawan yg selalu kite abeskan mase tu tk boleh nk tlong,. mse tu la kite terhegeh hegeh menyesal bagai nk carik SESEORNG tu kan,.?!` Ingtlaa KAWAN memang perlu,. jangn sisih kan SESEORNG dan kuarge sebb KAWAN pulak!!

Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

No comments:

Post a Comment