Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, December 07, 2010

Aku dan Khilaf!

Aku terkhilaf dalam menilai perilaku manusie,.!` Dari luaranye dan yg paling aku kesalkan adelah dari dalamanye,.  Aku masih tidak pandai membaca gerak laku orng yang menggambarkan sifat dalamanye,.

Pade agakkan aku yang luaranya adelah luhur,. tapi dalamnye adelah penh dengan kelonsang kelonsang hati yang busuk dan sudah reput dengan nilai nilai menyayangi dan prihatin,.

Padahnye aku bile aku silap menilai,.. aku tidak melihat dari matanye,aku tidak melihat dari hatinye,tpi aku terpegun akan keasyikan luarannye yang di sadur cermat dengan luhur,dan di sebaliknyer adelah penuh dengan seribu bise yang bisa menghamburkan air mate kesakitan,.

Tetapi aku tersenyum,.:) kerana dari khilaf itu, inilah yang selayaknyer aku terima,. memang khas untuk aku!
Hati aku berkata,kerana aku tidak mempunyai keberanian untuk menzahirkan rase hati aku ini,. Hati aku" Setiap kesakitan adelah kekuatan" sesungguhnye itula bisikan yang paling mujarab untuk mengubati setiap titik dose dari khilaf aku,. dari silap jalan yg aku pilih, dari setiap genap anugerah yang ALLAH beri,. :)


Tapi ie masih ader ruang,. kerana air mate akan bertukar menjadi tawe yang berpanjang,. itu impian aku!

Aku masih mencari tekad untuk mengubah! khilaf aku, khilaf aku adelah aku sangt lemah dengn kate hati!
aku tak kuat,. aku selalu kalah dengn mainan perasaan,.

No comments:

Post a Comment