Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, November 14, 2010

Yer,.. saye tau,..die baik!

Yer saye,. saye tau,. saye laa yg buat perangai,. yang selalu buat masalah,. saye la punce dan penyebabnyer,. yer sayeeeeeeee!!~ betulla saye laaa,..

Saye tau die baik pade mate anda sume,. sume pasal die adelah baik kan,.?!~ sampai ader yang nasihtkan saye suruh menjage die,. berbuat baik pade die,. sebab die baik,.. yerrr saye! saye dh buat sebaik mungkin,. saye dah baik sikit,. sebab saye perlu melayan die dengan baik.. sebb pade mate anda sume die seorng yang baik,.

Takper,. saye faham,. kalao ape aper jadik,saye takkn bersuara kalao saya di salahkan atau di jadikan sebab,. sebab die baik,. Yer saye!~ saye adelah saye yang anda sume sama sekali tidak mengenal dri akar umbi siape saye,. saye tak kesah pon anda sume cakap saye jahat! saye berani cakap, yang mengenali hati budi saye adelah emak abah adek adek saye ajer,. anda tak kenal pon!

Yer saye! saye akan cube sabar menjadi seorng yang baik buat sementare waktu ni,. sebab saye perlu layan die dengan baik,. kalao idak nanti anda akan menyalahkan sye,. bukn die ,. sebab die baik!

Tapi kan,. satu saje yg anda sume tak tau,. ape yang saye tau! anda tk tau aper yang saye tau,. sebab saye lebih mengenal die! luar dan dalam,. saye tidak kate die JAHAT,. sebab die BAIK,! cume die ader kelemahan jugak kan,. die manusie biase macam saye jugak,. tapi die hebat sikit sebab die ader kelebihan di mate anda,. sebab die baik! bukan macam saye, saye akan di jadikan sebab kalao ader ape ape yang belaku,. bukan die,. sebab die baik!`


Takper,. saye cube nak jadik baik,sebab saye perlu layan die yang baik itu dengan baik,. oleh itu saye simpan rahsia ni,. saye tak akan cakap dengan sesiapa di dunia ni kecuali yg MENCIPTAKAN saya,. sebab saye adelah hak DIA,. dan DIA perlu tau! Saye tau!.. saye banyak menzahirkan kata2 hati saya pade anda,. tak kire SEDIH,TANGIS SAYE,SUKE SAYE,SAKIT SAYE,SUNYI SAYE,GEMBIRE SAYE,. sebab: saye adelah saye,saye tidak pandai bepure pure,.!` saye menjadi diri saye sendiri,. saye tidak peduli ape ormg akan cakp,. itu adelah saye!


Kelmahan pasal die  saye simpan dri mata anda,. supaye anda sume tk nampk! baio la die yang baik itu,.kekal  baik di mata anda,di hati,. di ruang akal fikiran anda,! sebb anda mngenal die cume ZAHIR,. bukan mcam saye,.ZAHIR DAN BATIN nye saye kenal!~


Yer,. Die baik, saye tau tu,. die baik kan?!~ saye JAHAT,. eh bukan,. bukan jahat, kelemahan saye yang selalu anda nampk banyk dri die,.



SEBAB die BAIK!!

No comments:

Post a Comment