Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, November 12, 2010

Sorry aku tkde mood: aku mcam dulu!

Pernah tak,. ade satu satu hari yg anda rase sangt sunyi,.?!~ yg anda rase sngt sngt memerlukan seseorng berbicare,.? seseorng yg memahami kesunyian anda,.? ader kan?!~ mesti ader,...

 
Aperlaa naseb aku,. dh le speaker rosak,. nk dngr mp3 tk dpt,. nk tngok movie aper lgik,. tb lgi la bosan ntah citer paper,. pesbuk?!~ muntahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,..
Harapan aku,. ader org sudi nk becerite ngn aku time ni, tpi hmpeh,. dan sebrny dorng tu tk sunyi mcam aku,. dorng ader sesuatu yg dorng buat,.. yg lgik menarik,. yg lgik mnggembirekan dri becakp atau melayan atau memahami aku yg kosng  zero ni,. yg sunyi gabannnn,. dh arse mcam tkde sesaperrr dalm idop aku ni kan,.,.


Aku,.?!~ hnye mcam ni la,.. mmpu nk tulisssssssssssssssssssssss typeeeeeeeeeeee tulis lgik,. type lagik,. pastu,...???!~ korng jwb la sendrik,.  Rase mcm nk mti, lebih baik mti,. dri idop sunyi sepiiiiiiiiiiiiiiiii kosongggggggggg tkde lifeeeeeeeeee,. tpi kang ader plak org yg memerlukn aku time sush kannnnn,. time nk kan sesuatu,..  kang sape lak nk menolong ,. aku jugk,. kesian plakkk kt orng org tu,.


Kalao aku mti camne agknyer ek?? korng sedih tk? korng rase menyesal tk biao kan aku mcam ni,,. korng rase kehilangan tk,.?!~ korng sunyi tk aku tkde,.? aku tk tau. korng jwb sendrik,.


Kenapelaaaa aku tkde kawan yg boleh betul betul d pnggil kwn,??!~ yg bbtul btul rapttt,. yg memahami yg tau ajer bile aku memerlukan,. tk payhh nk tehegeh hegeh,. tpi org tk phamm,. sakit dowh!! berjurai air mte,.

No comments:

Post a Comment