Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Monday, November 15, 2010

Gigi oh gigi( Entry ini mungkin akan meloyekan tekk anda)

Hai geng's,.!~ wuhuuuuuuuuuuuuuu tetibe tringat nak masukkan entry pasal gigi ni,. Mengenai gigi aku yang dah semakin UZUR,. akakaaa teruk,. bukn teruk rosak ok,tidakk same sekali!! ni pasal  gigi berubah menjadi kuning akibat caffein atau menjadi tunggang tebalik! Tunggang tebalik maksudnye mcam gigi senget, dan tekeluar dari landan yang sepatonye,. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhahaha sebb aper tau?? sebab ader gigi baru tumbuh,.mcam gigi aku ni, barisan bawah kiri dan kanan tumbuh geraham baru,. barisan atas pon same,. kiri kanan,. so dah bape kali gerham aku bengkak sebab tk cukop tmpat nk kuar,.kaur separuh jer gigi tu.,.Nak cabut baru lagi,.takut ader effect jer nanti.. Nak gosok gigi punye la susah,sampai bedarah darah dan pecah pecah dinding pipi aku!~

Hurm,.so sekarang ni aku fikir nak cabut tpi tunggu dulu la sebab gigi ni baru jer lagi,sakit pulak tu,. cume aku nk ,putih kan gigi ni ajer,. Nak pasang pendakap aku dah tney dah,mahal la,.. tk mampu dowh.. So care pemulaan adelah menjage kebersihan gigi aku ni,. sekarang ni aku tengah google search care care nak menjage nye,. bagi kuat bersih dan putih.,.Jap ekkk




Petua Memutih & Menguatkan Gigi – Halia

 Ambil sepotong halia dan sesudu garam kasar, tumbuk sehingga lumat. Tambahkan sedikit air dan bancuh hingga sebati. Kumur dengan air bancuhan ini setiap kali selepas menggosok gigi sebelum masuk tidur.


Amalakan setiap hari. Gigi anda bukan sahaja akan putih dan kuat malah mulut anda akan berbau wangi.







Ok geng,.aku dah dapat satu dah petue ni senang ajer,!~ tak mahal pon ok,. so akan buat eksperimen malam ni,. I'LL TRY!!! go go go kiki,.. go,. 

So kalao anda nak cube pon boleh jugak,. sebab masalah gigi tunggang langgang tu tk boleh buat aper dah la,. yerlaanak pakai pendakap tak mmpu,.ni jerlaa mampu ushe untuk putih dan bagi gigi nmpk bersaih and cantik

Sangt tidak cantik kan??!~

Berterabur,.nampk tak?!~


Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!~

No comments:

Post a Comment