Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, November 07, 2010

Ape perasaan korang??!`

Salam,.
aii geng;s,. morningg happy sundayyyyyyyyy,. hppy holiday with family etc,.!~ bagus nyer dpt cuti sunday,. biler la ku dpt merase cuti sunday ni,.

Nak tnye skit la,. ape perasaan korng ekk kalaooo seseorng etc bf,. laki, ker bini ke,. kengkawan rpt ker,. or fmily mmber sndrik ker buat anda rase mcam" ishhh,. apsal die buat camtu ek,. nper aku ni terok sngt ker,. tk bagus ker,"contohh laaa,. biler sesuatu keadaan yg buat anda fikir seperti ituu kan kan kan,.Apsal kan?! kekdang kite ni sangt nk mengingtakn diri sendri supaye menghargai sesorng tu,. tpi gagal ,. gagal secare tidak sengajer,. Maksudnyer aderlaa,. biler dengnyg ni kite tk leh buat ,. tpi biler dngn yg lgi satu tu boleh lak buat padhal pekare yg same sebrnye ktie nk buat ni,.!` ader korng pk tk?? eh apsalll dngn yg ni tk bolehh,. tpi dngn yg tu boleh,. yg mmbezekan aderlahh ORNG nyer buakn PEKARE yg kite nk buat tu,.!`  kannn,.??!~ 




Tak paham,..?!~ ,sikt ari nnti aderla yg paham tu,. mase tu kalao jadik camtu korng pk aper ek??!~ nk majok ker?? moncong ker,.? nk buat buat atau menghipokritkan diri gembire ker padahal dalm ati mcam nk mmposs punyerr sakit nyer,. rase nk ngis ker,.menjerit ker,. atau pon biler org tnye anda akan angkat bahu dan kate takde pape,..?! whahahahahahahahahaa mcam mane tu,.?!~


Pendapt aku: lebih baik luahkan biler keadaan dh rede cakp selow selow,. bahawe kite terluke atau terase dngn ape yg org tu buat,. jngn simpan jer dalm hti nnti mkn diri sendri,. kite yg sush,. kenyataan tu amt menyakitkan tol tk?!` ,kite pon kene cept sedr kite dh melukekan hti org tu,. tkperlu nk tnye lgik kenape,.? padhal menyebb nyer aderla kite,.kan? sebb biler anda tnye mcam tu nmpk sangt korng tk peke dngn keslahan diri,. 


Ok la geng's,.aku ingtkan this entry aderlaa pekare yg biase dalm life terjadi,. walaopon kecik bgi kite,. tpi bgi org yg dh rase tu?!~ SANGAT MENYAKITKAN1


chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww muahssssssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment