Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, October 22, 2010

Sedikit

Salam,. morning geng ,. sebernye tk tau nk tjuk entry aper,. belasah jer la,.!`

Idea di waktu pgi untuk menulis,. wahhhhhhhhhhhh suker,.
By the way me dh plan dh hadirkan diri at KL next week on 3rd till 5rd Nov 2010.. But cume satu malm jerla kt sne,. yg belen satu ari lagi tu nk berjimbaaa dok umah,.

Bukn ader plan best pon,.cume nk cume bakal emak mertue me and mkcik n pokcik tunng me,.!` sebb raye ari tu tk smpt nk beraye umh drng yerlaa cuti 2ari ajer,. me abeskan mse ngn family me,. Pastu dh agak bz,.
Saje jer try nex week mntk cuti kt my bos,.hihiihiikkk die approved plak,. me rase nk pengsan,. wakakakakakkaa boley ker???!~

Well,. bukn best pon kl tu kan,. mmndangkan me jrng dtg sethun sekali jerla kot,. saje nk pegi smbil melawt mak mertue me,. smbel jenjalan tmpt yg best smbel sopping,. hurmmmmmmmm
Ni kalao org dngr aka tau me dtg kl tpi cam gayat nk mmpos cam ruse masuk bndr mesti me kene gelak ni,.tkpon kene mengate kt bakng,. Arghhh ader me kesah.,. me tk nyusahkn dorng,.

Nntila me update lgik ekk,


Chowwwwwwwwwwwww

No comments:

Post a Comment