Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, October 21, 2010

Ade sesuatu,.!`

Salam geng's,.. pepagi bute yg ader mende aku nk tepek kt sini,.!~

Sesuatu,. apekah?kenapekah? hahahaaaaaaa,. satu perasaaan yg sangt sakit,. perasaan cumekahh?? atau pon benar belake kaa??? sakit sangt ati aku,. and tk puas ati dgn seseorng,. tk muak agknye asek abeskan mse dngn DRG ajer,. balek balek DRG blek blek DRG,. aper ader dngn DRG tu,.??ape yg DRG ad and aku tkde kan?? owhhhhhhhhhh i see,. aku jauh,.beside aku bukn bende yg menggembirekan,. betul tk?? aku tk hppy,. aku tkseronok,. aku tk release tension,. walaopon hakikatnye itu yg aku buat setiap kali betemu,.

Ini perasaan aku ker?? sebb kesunyian aku?? sebb aku cmburu?? atau reality nyer memang betul pon kan,. DRG vouge,. mantapppppppppp,. aku aper ader??? aku SEMAK!!! no wonder la selalu join drg kan,.

Ahahahaaa,. rase setiap kali itu la aku nk mnngis ,.tpi masih bejaye thn ari mate,. d sudut mne aku ni di letkkan?? pntg ke aku??? masih perlu ke aku dlm idop srg tu??

TAWAR!! ht yg semakin twr,. yg semakin tk kesah dh,. berlaku la,. biao kan ,!~ yg pasti aku AKAN di cari balik bile saaat di perlukan,. kesiankan aku??!~ :) Ahahahaaaaa bile aku kenng kembali jejak jejak lngkah kaki aku,. bnyk sngt kesedihan sakit hti n perasaan yg jadik kt aku,. then sekarng msih same,. mase lgi jdik mende yg same,. ht n perasaan aku yg tk pnnh di jge,.!! nmpk aku bile saat aku di perlukan,. bile tk,.?? buat tk tau ajer,. cm wujud tk wujud,,. mcam ader tk ader,. aku berushe untuk mendekatkan diri,. sedngkan kehendak idop aku tidk begitu,. terbatas dek tuntutan kuarge,.


Sering aku bekate dlm diri,. tak aperlaa,. tak aperlaaa,. tk aperlaa,. sedngkan pekataan itu yg selalu menyakitkan aku,. adekah ini dugaan yg ALLAH bgi,.??!` ht dn perasaan aku d uji,. akal fkirn aku di uji,.?!~
sudah terbiase dengn TAK APERLA,. sedngkan bile aku kesedihan memerlukan kesakitan menitiskan air mate siape pulak yg sdi mendakap aku,.?!~ Aku di layan dengn EGO!!

Yg cume aku nk buat sekarang aderlah tersenyum,.:) wlaopon air mte jtoh kt dalam,. biao luar org nmpk bhgie la sngt kan,.

BIARKAN LUNCAI TERJUN DENGN LABU LABUNYE!!!

*ignore kesalahan ejaan

No comments:

Post a Comment