Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, October 03, 2010

My Best Friend Engage,.,!~ 3.10.10

Salam geng',s..!~
happy sunday for those of you yg bercuti ok,. saje nk letak entry bru,. shring the story about my best friend engagement today,.!~

Ms Hany & Mr Shahrul,. Selamat Bertunang ok!!` pray for both of you happines dunie akhirat,. semoge tabah menemph dugaan after this,. sebb pasni lgik bnyk dugaan korng,.

Hurmm,. kalao tkde aral melintang ko akan kawen dlu dri aku la,. huhuuuhhu bru nk bookes jadik pengapit!!!
whteverlaaa,. semoge di pelihara ALLAH SWT dalm perjlanan mmbine masjid,.

Insya'Allah after this ,. kebhgiaan akan selalu bersme korng lepas ape yg dh di lalui,.
Aku sngt gmbire,.kuase ALLAH kite manusie tkkn sedikit mmpu halang kan,.!!~

Oopppsss!! sorry coz dpt dtg sekejap ajer,. tu pon dri tmpt keje,.bese laaa hotelier ni camnila,. ko pon paham sebb stu tmpt keje dngn aku kan,. Cam ari tu pon ko dtg mjlis aku mse tngah keje,. but Alhamdulillah aku n ko masih punye mase ntuk dtg mjlis masing2,.

Aku sayng ko beb!! walaopon kite tk punye waktu mcm dulu lgi nk hang out and blaa blaaa buat keje giler and blaa blaa blaa lgik,. kite ttp happy sebb msing masing insya'Allah akan punye kehidupn sendri,.
lepas ko and aku lalui stu pejalann yg sngt SEDIH DAN SAKIT! kite bedue mmpu mengharungi nyer

Lepas ni tk tau bile akan bejumpe,. bile ko dan aku dh kawen,. kan??
but insya'Allah selagi ader ko dan aku,. sillaturahim ttp berjalan lancar!!


Salinah & Mohd Hanafiah  : 18th July 2010
Noorhanyzah & Mohd Shahrul : 03rd October 2010


muachhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhssss

No comments:

Post a Comment