Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Saturday, October 02, 2010

Jiwe bergelora,.!~

Salam ,. hai geng's,.
Selamat hri minggu pade korng yg cti,. aku jerlaa yg tk cuti,. wahahahahahahhaaa

Tade aper sngt,. pasal tajuk kt atas tu,. waakakakakakaka,. aku pon tk tau aper yg bergelore sangt,. mungkin perasaan,. dan masih mencube untuk natural kt jiwe rage ni,. buang sume mende hitam,. prasangka and dengki khianat,.!~ cume sesejak akhir akhir ni rase die len mcam,. ader SESUATU yg aku rase tettttttttttttttttttttttt tpi tk tau ape die,. sesuatu kah yg akan belaku,?!~ atau pemikiran aku yg menerawang  ntah pk aper aper,.  apekahh?? kenapekahhh?? mengapekahh..?? Hati rse tk tenteramm,. berkecamok,. adoiyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Mcam sesuatu yg baik aku cube buat,. bnyk sngt halangan and dugaan,. kekdang rase nk give up,. tpi aku bese la,. never give up maaaa!!!

Cam ne ek nk ilng kan rase ni,.?!?~ sngtla bergelore,. rase  nk meletop,. mungkin aku tau jwpn nyer,. tpi masih bodoh bebuat tk tau,. HUhuhuhuhuhu aku rse la kan kan kan,. rase mcam nk mentuutttttttttttttttttttttttetettttttttttttttttitit .oopss line problem da,. ngahahahahah



Chowwwwwwwwwwwww
muachhssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment