Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Saturday, October 30, 2010

301010 dan hri selepasnyer

SALAM geng's,.morning
wahhh agak lme gak tk masuk entry baru,. wuhuhhuhuhuhuh,.!~ malsah neyr tkder yg seronok nk di ceritkan,. tu la msalahnyer,. masalh tu,. huhuhuhuhuhuhu,.!~

Ari ni agak bz lorh,. boelhlaaa,. bgi aku tkder la bz mane pon,. insya'Allah paperwork tip top,. tpi bosn dowh seiap kali buat keje yg same,. abeh tu nk buat camne,. belasah jerla,.selagi mmpu,. hihihiihhihihi

updated EO group lgik,. MA lagik< MEAL ARRANGEMENT,.hurmmmmmmmmmmmm bosan sungguh pastu signange buat food tag,. blaaaa blaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tu jer laaa aku buat,., ngadap muek manager yg sume neyr bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 Jp lgik aku upload ggmbr ok,. kasik korng byngkan aper yg aku buatttttt,. Huuhuhuhhuhu snagt buhsann tahu tidka,. tpi tnggungjwb tu,.

me=workoholic,.

Ni la MA,. aka Meal Arrangement,.kalao naseb tk baik,. wooooooooo lgi bnyk group woo,.Mmpossaa!!!~


Haaa gmbr kt atas ni kepantangan aku sebrnye,.sebb aku kalao cuti esok msuk keje cmnila meje aku,.!!~ dasar busuk hti yg dengki and khianat yg buat,.,!~ macammmmmmmmm lembu memsing punyer pngaiiiiiii,. Bosan!!!!

Haaaaaaaaaa nk di ajdikan cerite due tige ari lepas aku ader mimpi,.. MImpi sedeyy dowh,. terjagee tross aku nngis,. mmpi die camne,. Aku ader pergi satu tmpt tu dngn my fiance,. mase tu ujan lebat snagtt,. pastu kami gadohhh,.!` then aku balik sendiri,. redah hujan,. aku kol my fiance aku nngis2 tanye nper,. then die senyapp jer,. aku panggey lagi B,.. b,.. and b,. smpai aku tesedarrr mulot aku masih pnggey B lgik,. mcam real jer,....

Ni haaa,. coretan mimpi aku,. trus tulis sebb kotluper,.!` sob sob,

Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

No comments:

Post a Comment