Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, September 19, 2010

Tanggungjawab atau Keadaan?!~

Salam,.

Entry yg penoh kelemaoan akibat tuan punyer blog yg Batuk+Selseme=Demam,. yg hampir kebah tpi kendian demm balik akibat inisiatif diri sendri yg tk mao MC,. Haaaaaaa rase bdan tk tedaye dah, tpi kene n perlu dtg keje sebb tuntutan tnggungjwb atas sume paper work aku ni,..

Dari report,. smpaila gaji and overtime bebudk ni yg nk kene antr by Monday iaitu esok k,. Have to!! walaopon dh bepinao and tingtong otak akibt makn ubt seme ni,.

By the way,. bukn sesje nk tulis merapu atau "alaaaaa itu pon nk merungut"nop!!! it's not about complaint hokayyyyyy,.ape yg cube aku ceritekan di sini ialah TANGGUNGJAWAB!! yg perlu aku buat walaopon keadaan agk tk mngizinkan,. Korng pon mesti punyerlaa pennh alami mende yg same,. SAKIT tpi keje banyk!  keje yg tk leh tngguuh plak tu,. yg memang kene submit on time,. kalao tidak akan effect pade ko bile ko blik dri MC,.kan?? penahh kan,,..?? melainkan ader sombody yg take over all over your works,.!!` kan?? cam aku ni sape nk take over,. sume aku buat sendiri,.kang kalao tk antao gaji bbudak tu tk dpt gaji pulak dorng sume ni,.
kan tk pepsal aku gak kene jawb,.kesian bebudk tk de gaji,.

Soo,. skang ni,  aku ngah menjlankan tanggungjwb aku,. walaopon tingtong n payoh benao kene gagahkan diri jugk,. Bile sume dh selesai brula senng hati, boleh laa cuti sakit,..!!!

PS: Hanye mereke yg pennh alami keadaan cam ni bru boleh PAHAM!!~


Muachssssssssssssssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment