Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Sunday, September 19, 2010

Jam Tangan,.!!~

Salam,.

Ok geng's,.!~ Jam Tangan.,. Korng ader??pakai tk jam tangn,. mesti pakai kan,. n mesti ader walapon satu,.or mesti PENAH pakai seblom ni??!~ So korng dalm kategori mane,.?? korng pkle sendri,.


Aku dalm kategori PENAH pakai,. tpi,.!! hahaaaa tpi dh 7 thun tk pakai beb,. sejak dri 2003 smpai skang ni,. tu pon sebb aku beli jam then jam tu jatuh n cermin die pecah,,. JAM JENAME AVON!! mungkin kualiti tk bgus kot,. agknyer laaa,.  So mule dri tu smpai skang aku tk pakai jam.,. walaopon keinginan tu sngt ader tpi mesih lom bekesempatan nk beli untuk diri sendri,. yg pade satu ketike jam tngn ni adelh salah satu mende pnting dalm idop aku,. n kekdng bile tk pakai cam tk sempurne,. ( leh trime ke alsan lom berkesmptan nk beli tu,.??) Ahahahahahah pape jerlaa,.


 Aku tk ksah jam jenis aperpon,. murh atau mahal tk menjdik persoalan nyer,. Yg aku suke jam tu nmpk CERIA,. kalao kalerful pon tkper,. kaler pelangi pon tkper,. Hihhihhi dan yg senng nk tngok,. tk yah bile tngok kene tngok bbtul n tngok bnyk kali,.,. yg ni lemao,. Huhuhuuhuu
Aku tk suke jam kaler GOLD and PINK!!!!! kalao pink campor or gold cmpor kelr len tu leh trime lagik,..

So skang ni,. sedng mncari RUANG nk beli jam tngn untuk diri sendri la kan,. sblom ni tk pnnh beli untuk orng pon,. Ngaahahahaaaaa,.. Ngah pk pk ni,bile nk beli jam!! Bile bile bilee,. so geng's tunggu update dri aku ok,.Once aku dh beli nnti aku tepek kt sini yerrr,..

Muachsssssssssssssssssssssssssssssssssssss

: PLANNING BELI TROS UNTUK HNTARAN NIKAH NTI,. Insya'ALLAH,. Ok tk geng's..??!~

No comments:

Post a Comment