Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, September 07, 2010

Nangesssssssss sangt!!!~

Salam geng's,.!~

Penuh dengn nangesssssssssssssssssss sangt!!~
New entry seblom aku off day esok,.sangt nangess,.!!!~ Nnges sebb segale gale pasal aku sume INVISIBLE,.
Tapi bile psal org lain,.kemain lgik,sendri boleh korek and carik,.!!~ Puas la aku menunjuk nunjuk kan diri,. menepek dan sebgainye,.setiap saat dan detik aku tngok kot kot kalao ader sebaris pekataan,. Tapi,........:)

Yerlaaa,. jauh kan tk nmpak,kalao dekt lain citer,.!~ tpi tu bukn alasan,. sebb EGO!! Knpe org len boleh,.dngn suke suki,. tpi aku??? kene KESIAN dlu!!~Nanges sangtttttttttttttttttttttttttttttt


Ya Allah,. jauhkan aku dri prasangke buruk!!Puas aku menahan perasaan,. Tpi bile di pk kan semule,ni bukn perasaan,.tpi reality,.!! memang tertulis die mcam tu,.

Menunggu waktu untuk rebah! tpi aku bemohon semoge aku di berikan kekuatan seperti selalu,. SABAR seperti selalu, Kalao ini jalan yg perlu aku lalu seblom aku menuju hikmah ALLAH,. aku cube untuk betahan,.!~

Entah,..Salah aku agknyer,.salah ker,?!~ entahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh yerla kot,. Sebal laa, rase nk menjerit jerk skang ni,. Haiilaaaaaaaaaaaaaaa hati, Ingin saje aku BEKUkan diri aku,tpi aku tk boleh,. idop rase tk lengkap,sebb ie adelah sebhagian dri idop aku,. LaillahailaAllah

Mood: Lebammmmmmm!!!!! Naseb ko la Na,. agknyer ko memng layak kot di layan mcamtu,. walaopon tahu yg ko bukn kejar harte!

No comments:

Post a Comment