Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, September 07, 2010

Maaf YA ALLAH

Salam,.!`
Baru ari ni aku rase,.ape yg dikatekan benar,. sunyi itu,. sakit tu tk pnh akan keluar dari idop aku,.wlaopon sekejap,.Ape yg aku rase tu sume betul!!! Yg salah aku,.yg caci aku,yg hine aku,yg keji aku,yg merayu rayu adelah aku,. Yg macam peminte sedekah itu aku,.sedngkan setiap butir pekataan aku itu adelh seikhlasnyer dri aku,. Sejujurnye dri dri hati aku,.!!

Susah ker,.?! Sush bile aku di letkkn nombor yg entah ke berape dlm  senrai penting,. so makneye kurng penting!! kalao sngt PENTING sekalipun, itu cume permulaan.. untuk amek ati,untuk buat aku rase aku di hargai,.. Aku rase letih,setiap kali aku berkate kate dn disalah ertikan,.. tidak sedikti pon rase prihatin yg di tunjukkn,. malahan tuduhan yg aku ni entah ape2.

Sape lagi yg aku ader untuk bersuare,. untuk aku tumpngkan sekejap DIRI aku? kawan baik?? Ahahahahahaa dah HILANG,. sekelip mate,. dulu kemane mane aku ader kawn baik,.skarang?!~ Seseorng?! Ahahahahaaaaa
Ni la yg aku ader,. wall putih yg selalu setie temn kan aku,. ,atas die la aku mainkan jari jemari,. aku jeritkan caci maki,. aku lempiaskan sume yg berat kt atas bahu aku ni,. tpi selalunye aku tewas!! dan akhirnye aku menngis sendiri.

Maaf YA ALLAH,.bukn aku hambaMU ini tidak bersyukor,.sungguh aku yakin,ENGKAU sangt mengerti aku,!! Cume aku tidak kuat,untuk sekian kalinye menerime ujian Mu,jalan yg KAU  bgi adelh same,.. AKU TAK MMPU!!!! Tolong aku Ya ALLAH!! kurniakan aku walao sedikit kekuatan dalam hati,. AKU MERAYU!!,..

Jalan yg diberi dh terbentng,.aku sebagai manusie tkde daye nk merubah ape yg di beri,. cume inilah yg aku mmpu,.walaopon mungkin dorng dh bosan,.aku lngsung tk pedulik,.lntk la,. aku dengn idop aku!!! biler aku memerlukan?? mne sume??? mane ilng???????????????? bile tk di perlukan? :) aku umpame sesuatu yg kt dalm tong smpah,. tunggu mase nk di angkut dn di hapuskan,.

Aku menmpuhi ape saje,. mulai sekrng ingin aku keraskn hti,. kuatkan jiwe dn minda,. semige kali ini aku bejaye!.Tolong aku Ya Allah,.sesungguhnyer Engkau tau,bukn harte yg aku kejar,cume ITU!!

Perlu ke aku ubah?!` biler aku ader seseorng,. seseorng itu adelh pnting dan sentiase utame untuk aku,.  tk perlu kan? sebb itu memng aku,.aku suker,. Tapi sangt perit, bile aku sudah tidak di utamekan!

Sabar,. Redha,.. Pasrah,. Ikhlas,.Tolong aku TUHAN!

No comments:

Post a Comment