Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, August 31, 2010

Selamat hari Merdeka 53 Malaysia,.!~

Salam lagey,.
selamat hari kebangsaan geng's,.!~ Merdeka kerkorng ni?? dri diri sendri?? hihihiihih Malaysia dh merdeka dri penjajahan,.anda bagaimana,.?!?` Hihihiii Kalao di telek telek sepatotnye kite beryukor ade kt Malaysia ni,. sume cukop lengkap,. kalao miskin sekalipon akan di beri perhatian oleh kerajaan,.,
Jalur Gemilang ku yg tercinta

Aku bangge menjdi rkyt Malaysia


So ape yg nk di ceritekan kt sini tk bnyk,. citer psal merdeka,. tiap thun smbut merdeka ,. tpi ader lgik yg tk merdeke kan diri sendiri,. mcam aku la,.:))))))))))))))))))))))))))))))),.!!!~ masih di JAJAH oleh pekare yg same, berusehe untuk mmbebasknye tpi seolah olah tkde ke mane mane,. tpi ushe harus di teruskn selagi ader ushe selagi itu akan terus ader peluang untuk berubah,. cumenye nk menempoh perubahan yg eplahan tu sngtla bnyk yg akan tekene tempias nyer,. Hari hri aku pk,kenpela mesti aku mcam ni,. tk berniat langsung sebenarnye nk melukekan sesape lagi,. tpi tula kekdng on the spot jerk belakunyer,.!!~ lepas tu menyesal,.!
Sekarng diam adelh yg terbaik walaopon hti mronte nk bebas dr sedih dn air mate,. DIRI SENDRI! tu yg aku nk bebas,.sangt aku bemohon pade Tuhan,supaye org yg ader sekeliling aku skng sabr! sabr dngn aku! tpi aku yg tk sbr dngn diri sendri! Hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa


Hahahahaaaa,. mlm tdik 1st time on my life tngok sendri Teluk Kemang and Batu 4 tk jam, pokoknyer Port Dickson tk jamlaa,.. seblomnye,. rmai cume tk mcam sblomnyer kemeriahan tkde,. Alhamdulillah merdeka di bukn Ramadhan,.krang orng kurng maksiat,..!!!~

So kesimpulanyer,. sblom anda cube merdekan kan org,. why not anda merdekan diri anda dulu,. kalao tk bejaye ushe lgik dan lagik,.!!!~

Selamat hari Merdeka geng's,!!!~~~~~~~ and Malaysia
muachssssssssssssssssssssssssssssssssssssss <3 <3

No comments:

Post a Comment