Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Tuesday, August 31, 2010

Happy

Salam lgik,. entry yg ke .........................  heheheheeee guess guess,!!~

Ok geng's,. this entry ia a very universal,. its about happy,. that u derseved to have it,. in your life,.!!` bape lame bape bnyk,. it's depend on our self,.!~
Manusie berhak kan untuk itu,. kdng kdng tngis yg kite dpt pade awlnyer aderlah bhgie dn gmbire untuk hri depan,.selagi kite mahu belajr dri kesilapan dri pengajaran yg kte dpt,.!`

For me,. itu satu KEPERLUAN jiwe rage,. bukn saje gmbire,.tpi perhatian and kasih sayng,. tidk setitik dlm hati aku bile aku bedmping dngn seseorng tu pasl harte bnde atau kepentingn lain,. cume itulah kasih sayng perhatian!~:) tpi kekdng sesetngah manusie ni sngt sush dan payh mengAPPEARkn sume tu,!`
This entry tkde kene ngene ngn sespe,. just abut me! Aku yg khilaf,. yg salah sngke biler aku bepikiran bahawe sume manusie dalm dunie ni pemurh dri segi kasih sayang dn perhatian,. Bgi orng yg tahu atau yg alami saje yg paham,.

Bnyk segi dan sudut yg boleh kite zahirkan sume ni,. bukn saje bedepan,. dan dari kate2,. bnyk! cube pk aper? pk le sndrik mnjng nk orng bgtau ajer kan,.Huhuhuuhuhuuu,.

So,. bgi aku kalao tk dpt ape yg aku carik,. aku akan ikot flow,. akan ikot ape yg di tntukan !!` payah camne sekalipon,. harusssssssss!!!!kdang kdng tnye pade DIA,. biel hari aku?! tpi bile pk balek,. cukop ke ape yg aku lakukn kt dunie ni untuk di bawe ke sane??? semate mate sebb tk dpt ape yg di inginkan dri orng yg septotnye,.
:))))))))))))))))))) Aku,. lembarkan ape yg ader kt aku arini pade mereke,., walaopon aku sendri kurang merasekan ITU,.:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Ok geng's,.. Terima kasih kerna ader untuk aku!! walaopon mungkin lmbat lgi kite akan ketemu,. muachssssssssssssssssssssssssssssssss

" Langkah kaki di dalam rencanNya,. Semua berjalan dalam kehendakNya,. Nafas hidup cinta
dan segalanya,..dalam tetap tkdir menjalani segala kehendak Ya-Rabbi,. Aku berserah kuberpasrah hanyapadaMu Ya Allah, Bila mungkin ada luka cuba senyumlah,. bila mungkin tawa cuba sabarla,. Kerna air mata takkan abadi,. akan hilang dan berganti..."

No comments:

Post a Comment