Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, August 26, 2010

My Babie PC,.!!~

Salam,.
Ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,. tajuk tk menahan,. by the way is about my LOVELY PC ( Tpi skang dengah spoil sebb wusak) tk tau ape kes nyer rosak,. dh le aku ni tk pndai nk bege mmbege,.jahanamkan aku reti le,. Nmpk gayenye kene kol gak abng pc tu,.tpi mungkin nnti kot,. bnyk mende pnting lgik nk kene setel ni( Walaopon pc ni sngt pnting bgiku) pc aku ni jenis pesen lame,.tpi aku sngt syng kt die sebb die comel,. comel and black!! waaahahah boley?? nnti aku upload gmbar okay,.
Ni legmbr yang aku janjikan tu,. comel kan,??ehehehheheee ( gmbr agak tidak jelas sebb amek gune motorola gth itew)

Ikotkan memang rugi sebb kene bayar CELCOME BBND without nothing,. bute bute kene 68 hengget,, tpi wht to do,. ader gak nk unsubcribkan account CB tu,sebb line cam baboon,.tpi bile pk balik pnting tu intenet tu,. kalao kt umah cmne nk mukak fb nk updated blog nk komen dlm forum? yg penting nk masuk CIMB CLICKS,.kan kan?? ahahahahaaa,so buat mase ni ku rehtkn dlu pc ni,. Ingt nk jual,tpi kene fix bgi cantik dlu bru leh let go,.kan?

So,. crite nyer itula psal my bbie pc tu,.harte aku yg aku ader takat ni,. ngaaaaaaaaaaaaaa walaopon buruksssssssssss pi sngt bergune dn bejase,. and maybe one day nk beli CPU yg bru la sebb spnjng aku gune CPU tu dah 2 kali msuk ni kebaboooooooooooooooooooooo,. jahanam yg aku tk tau ape sebb nyerr,.

I LAP U MY PC!! muachhhhhhhhhhhhhhhhhhhss muachhhsssssssssssssssssssssss



Ok geng's,.!~ 7th Nov 2010
Ni adelah smbungnnnnnn nyer,. so glad to announce that my babie pc already fix and can be used now,.. thnk you to my fiance,. sush payhh dok betulkan pc ni siang malm,. ribut petir hujan panas bagai sume,. APPRECIATED!!!

Inilaaa rupe pc baru akuuu,. hemsem kan?!~ wahahahhaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment