Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, August 26, 2010

Aku dan KLB,KLBOX- Dulu kini dan selamanya




Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ni le akibt dh lame tk buat senaman jari kan,.lme tk menaip,. bnyk sungguh entry baru,.
By the way,. tdik tengok sorng mmber aku nyr FB,die ader shre satu pic ,. ini die,.aku copy and masukkn dlam ni,. salah sorng member yg aku kenal jugak melalui gmbr bawah ni,. cube teke yg men satu?? ekekeke,. TQ geng's untuk gmbr ni yg saat BERHARGE,.!!








Antare name yg masih lekat di kepale,. (sorry ader 2 or 3 yg tk ingt)
JS,AINA MONTEL,EPEL,PEJAL JEBAT,ASZ,JINBERAGAS,KIKI,
JAWS,AMY,ZIELA,LONGKAI,QUE,LY MOLEK,AN,GIRL,SUNNYRED,TJ,MAX, LIN(KKCHIK)
 AKU SANGT SAYNG AKAN KORNG SUME, YG LAME AND YG BARU !!!!!LOVE U GENG'SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!


by the way,.tajuk tk atas tu pasal satu web site http://www.klbox2.ning.com. www.klbox.com.my (Under constructions ) or korng carik lam pesbuk KELAB SUKAN DAN REKREASI KLBOX. Npe ngn website ni,.??mne dtg nyer website ni??? ape kene mengene dengn aku? and penting ke this community pade aku??nk ke aku jwb sokaln tu ( sendrik soal sendrik nk jwb,pastu tnye org,. Kiki manyak bolo ) wakakakaaa akakakakkakakakakakakaaaa,.!!!!~
Aslnye klbox ni adelh dri satu google groups,. kalao aku tk silap,. lame dah,.kire kire about hurmm 2 years ago kot,. ( kalaosalah sorry,..) mase tu sekor ke sekor tk kenal pon muke,. cume kenal melalui posting masing2,. posting aper?? ehheheeee mcam mcammm dowhhhhhhhhhh,. pastu tk tau la sape yg bijak sngt buat satu web dalm ning.com,. cume mase tu bebork melaui chatting,. solute pade yg punye idea ni,. nyata boleh di pakai dn kekal smpai sekarang,.tpi bese la kan manusia datng dan pergi,.silih bergnti,.ecehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!,.klbox sekrng ttp meriah dengn Mr Presiden nye dan ank2 buahnyer,. dengn aktivitinye,. dan yg penting dengan PERHUBUNGAN atau FRIENDSHIP atau SILLATURAHIM antre kami,. memang berbaloi,. memang sngt bermakne,. melaui web kami kenal,. melalui cyber,. fantasy dan terus ke reeality kami menjdi rapat ,. walaopon permulaan memang tidak kenal,.!!~

Inilah la KLB,.. melalui KLB la aku mmbine semule keyakinn diri,. mengaut sume sise idop aku dengn kate2 semngt dorng wlaopon melalui chtting,. mengenal sape kawan sape lawan,. dan sekrng bercinte betunng dngn one of them,. Alhamdulillah!! dan insya'ALLAH smpai ke akhinye kami masih ttp bersame suke dn dukenye,. gelak ketawenye,.
Sejujurnye aku sayng akan KLB,.ape yg ader dalam KLB tu sendiri,. yg hakikatnyer sbelom ini ramai yg ingin mngugat KLB,. tpi itulah kami ttp utuh,.!!! Tiade dpt aku gmbrkan dngn kate kate lgik,.!! kalao korng nk kenal meke sile la:

http://www.klbox2.ning.com dan dalam facebook search  KELAB SUKAN DAN REKREASI KLBOX.!!!
semue aktiviti meke ader kt dalam ni, 

* Page aku dalm KLBOX

* Welcome to KLBOX


* Etika KLBOX

* klbox CHAT ROOM ( Tk semeriah dulu,.tk tau mane silapnyer,. )

No comments:

Post a Comment