Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Wednesday, February 29, 2012

Semakin sukar,.!~~

SubhanaAllah besar sungguh kuasaMu Ya Allah,. walau aku sering lalai padaMu ,.tapi sedikit pon KAU takpernah lupakan aku,.
Selalu ada untuk aku,. dalm senang dan dalam susahku,.

Semakin sukar aku rasa,. hari demi hari,.
Betul kata emak, susah bila kita nak bebuat baik tapi ada saja kekangan dari mereka yang mempunyai masalah jiwa,.

Semakin hari aku semakin mengerti dan memahami perjalanan hidup emak,.
Perasaan emak,.Apa yang aku alamai sekarang,itula yang emak alami,. Dan aku rasa apa yang emak tanggung selama ni adalah lagi berat.

Kenapa emak biasa melaluinya dan mengapa tidak aku?!~ Padahal kami sama manusia.sama wanita ,sama isteri dan sama ibu,.

Ahhh hti emak terlalu tabah untuk akus elamai

No comments:

Post a Comment