Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, June 23, 2011

Menjelang HaRI Bersejarah: 2 Hari Sebelum

Khamis 23rd June 2011: 2 Hari sebelum hari pernikahan aku,. Orang kata berdebar,. tapi aku rasa tidak,. Cehhhhhh belagak gila bunyi nyer,. Bukan la belagak sangat tpi itulah hakikat nya,. Mungkin penat agaknya kot,. Penat berkemas,.

8.30am:
Dah bangun,. walaupun mata bagai di gam punya mengantuk,. Sebab malam tadi kurang lena sikit,.
9.00am:
Breakfast dengn air kopi dan cengkongdok pisang,. Hahahaa buatan emak,. Ngeee
10.00am:
Memasang langsir emak yang baru di buat tu,. Cehhhh sume serba baru, takperla nanti RAYA tk payah la buat lagi yer tidak,.?! Kan,.
11.00am:
Mengantuk la,. Sambung tidor,. wahahahahahaa
12.30noon:
Baru bangun,. Hehehehehe lapar arr pulak.. Makan dulu.. Berlaukkan Pucuk Paku masak lemak dan ikan Tonggol goreng,. Masyukkl,. Alhamdulillah sedap,. Biasalah emak masak,. Emak lagi,. Haishhhhhhhhhhhh!!!
1.00petang:
Tengok tyv ,. buat apa yang patot,.
1.00petang dan keatas:
Emak dan abah biasalah ,. sibuk buat itu dan ini,. Senang katanya nanti orang datang takla banyak kerja nak di usai.


- Goody bag semua dah siap di isi malam tadi,.
- Barang barang untuk kenduri semua dah ada,. ALHAMDULILLAH
- Bilik tidur dah siap pun,. Semua buat sendiri dengan bantuan Kak Long.
- Hantaran jangan cakapla,. sebulan sebelum dah siap dah,. Aku buat sendiri jer,. Jadila,. Senang hati,.
- Pelamin akan di pasang hari ini,. Lepas Isyak,. menurut yang tukang pasang la.
#Esok sambung lagi

Agenda untuk esok:
- Nak kene keluar ke pekan PD pula. Untuk beli kek kahwin. Dan buah buahan untuk gubahan katanya. Biasala kang beli awal awal habis kene ngap dan rosak,. Terpaksa walaupon malas sebab penat!!

No comments:

Post a Comment