Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Wednesday, June 15, 2011

Letih!

Ingat kan dah resign tk pening,. rupanya lagi pening duduk rumah! Penat! Letih!
Lagi elok pergi kerja pagi,. balik pukul 5. satu hari di ofis,balik rumah buat apa yang patut dan,.. tidur!
Esok dah hari baru.

Macam macam,. 26 tahun dengan macam macam,kalao baru 26tahun hidup dah tak larat dengan benda yang macam macam, macam mana la kalau di izinkan ALLAH SWT umur panjang nanti,. Nak menghadap kerenah manusia yang bikin sakit kepala, sakit hati. Kiri kanan depan belakang dengan kerenah yang sama.

Puas aku fikir! besar gadang mana la perlakuan buruk aku yang orang tak henti henti nak menyakitkan hati aku. Lepas sorang,. sorang lagi. Nak kata aku belum terima balasan,. dah puas ALLAH SWT balikkan hukum karma pada aku. Dengan tanpa sedikit merungut pun,. aku pikol!

Cara percakapan ,. intonasi suara macam aku ni jahat sangat! Bila di tanya, diam membisu tak menjawab.
Tapi peliknya di belakang umpama tin kosong yang bising,.

Apa lagi aku nk fikir?! apa lagi aku nk buat ,. nak bagi orang nampak yang aku ni tk la buruk sangat pon perangai. Aku dah banyak berubah,tapi masih orang tk nampak,. bukan la nak heboh sangat kata aku ni ah baik,. Tidak pon!! Cuma buang la pemikiran yang lama tu.

Arghhhhhhhh apa di kisah orang!! Apa di apik cakap cakap orang. Tonggang tebalik pon esok aku sorang. Lebih baik aku kesahkan diri aku. Lantakla,orang nak dulukan kekawan,.. anak orang lain baik dari aku ke.. aku jahat ke.. Lantakla!!!! Tak guna nak sakit hati,tak guna nak menangis. Macam tak biasa sorang sorang!!!

No comments:

Post a Comment