Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Friday, May 20, 2011

Tak sabar!

Hurm,. Bangga ni aku nak bagi tau yang aku dah tender,.
Mula pada 12th May hari tu dan bakalan berakhir 12th June 2011ini insya'ALLAH,.
Semoga semuanya berjalan lancar,. Aminn..

Sebab apa tak sabar,?! sebab ni la waktu yang aku tunggu selama ni,.
Keluar dari sini,carik udara baru,suasana baru,. kekawan baru,.
Hehehee naik tepu dah otak aku hampir 6 thun kat sini.
Hari hari benda yang sama,. Bosan la.Gila stress

Tapi kan,. sok sok mesti aku rindu plak kt TBR ni.
Ngeeeee biasala tu kan kan..

Yeayyyyy Alhamdulillah!!!
Aku dah bersedia untuk menghadapi semua cabaran yang menanti di luar sana.
Yang pasti lebih besar lebih banyak,. Hahahahaaa dan aku yakin pasti!!

AKU BOLEH!! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment