Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, April 28, 2011

Ungu - Cinta Dalam Hati *Untuk seseorang yg pernah memberi pelajaran kepada aku*


Ungu - Cinta Dalam Hati Lirik :-
mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu


telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku
[Cinta Dalam Hati on http://lyricsmusicvideo.blogspot.com ]

reff:
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja
Kenapa lagu ni,.?! :) Lagu yang buat aku senyum bila dengar walaupun dah bertahun,..
Faham tak maksud lagu tu,?! Senang jer,.   MENCINTAI TAK SEMESTINYA MEMILIKI! :)
Sakit kan,.?! ahahaaaa tapi berterima kasih dan bersyukur sebab tidak memiliki,. kerna andi aku memiliki cinta yang ini,. aku tak akan jadi,. dan ada yang sekarang ini..

Banyak sangat perkara yang aku belajar,. yang dia ajar di sebalik setiap pembohongan yang berlaku dalam hidup aku,. Ini hanya mengimbas kembali tidak sesekali aku akan patah balik,.
* TIDAK ADA MANUSIA SEMPURNA,. MAKA TERIMA LAH SEADANYA!
* ADA HIKMAH DI SEBALIK APA YANG BERLAKU.. SANGAT BETUL!
* JANGAN MENILAI DARI CANTIK NYA LUARAN.. KERNA ANDA AKAN TERTIPU,. NILAILAH DAI CANTINYA DALAMAN,INSYA'ALLAH AKAN BERKEKALAN!

Sangat banyak sebernya,. sikit jerla aku bagi,. nnti mood aku ok aku update lagi,. owhhh sebenarnya entry ni khas untuk seseorng yg pernah hadir dalam hidup aku,. sebab rindu saat saat aku di tipu,. sayang aku dah buang nombor ,. kalau tak aku nak kol tanya khbar,. Hurmmm Dah jadi bapa agaknya ko ni kan?! semoga ALLAH beri engkau hidayah untuk berubah,. MUHAMMAD FAHIMIE aka STRIDER,. TERIMA KASIH :)

No comments:

Post a Comment