Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Monday, November 08, 2010

Online shopping,.!!~

SALAM GENG'S,..!~ selamat petang,. wihihihihhhihihhi,.


Sape sini pennh online soping,. meaning,. beli bebarng melalui internet?? siler angkt kain anda,... wahahahahahahahaa,. tkde laa sajer je nks hre entry ni,. sebb aku pon dh tejebak sekali online sopin ni,.. tpi bru lgik laaa,. cumme cam bese rmbng mte dn kalaos tk dpt kawl nfsu maka habes la duit di dalam mesinnnnnnnnn tu,. wuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuu,..!`

Buln buln lepas aku agk bnyk beli brg online,. tpi buln ni ingt nk stop la,.. bukan aper kang aku bukk website jual brg any brng la mule la rmbanggg sungguh bijik mate ku ini,. Padahal arge sme+arge pos lgik,. mlas punye psal nk kuar beli,. beli kt tenet jer la,. bak kte org segalenye di ujong jari,.wahhhhhhhhhhhhhhh,. tpi skang kene kontrol jari jemari ini,. kalao tk,. abeh aku tk de belanje,..!~ buang duit ajer kan,.


Antare brng yg aku beli laa kan,. jp ekkk share jpp,.. 

Ihihhhihi ni antaree nyerr,. tpi smpul jerla,. 








Bukn la aper,. just nk share ajer,.pd yg suke sopin tu,. sopin jer,. jnji jngn anda bangkerap udah ler yerrrrrrrr!!~ Pepndaii lerrr,. Tpi make sure tmpt anda nk sopin tu boleh di pecaye ok,. jngn kene tipu sudahhh,. berhati hti geng's!!!!

rm 145 after disc rm 100,. ok aku puas hti,.
Pink Cardigan,. RM 45 ,. selese



Harajuku Vials,. sngt wangi RM 45




















Ok chowwwwwwwwwwwwww dulu,. tata

No comments:

Post a Comment