Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Saturday, October 09, 2010

Wedding Directory(Status:Will be updated!)

STOP SEKEJAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam,.
Hai geng's,.slemt berhari minggu yga indah or yg caca marba,. Hihihihiihiii,. pape jer anda buat hri minggu ni ngn pamilyyyy be safe ok!! like me keje mehhhhhhhhhhhhhhh,. wahhhhhhhhhhhhhhhh


Hurm,. walaopon ari kawen aku blom di tentukan lgik,. aku dh start buat checklist and buat survey mane nk carik service andaman dan sebagainye,.Well tunng pon bru 3 buln,.masih ade baki lagik 10 bulan,. huwaaaaaaaaaaaaaaaa sempt ker 10 buln tu,. kalao aku tkder de sempt,. !!tpi nk buat mcam mne kene tunggu ttp hari la bru semangt skit nk bbtul amek andaman sume tu kan,. bru la leh tros booked kalao sesuai,. Tpi slowly la aku carik carik mne yg ok,. kene dngn budget service nyer etc:

Cume aku agak sikit pening,. yerlaa kan macam aku pmpuan kan lgik tau mne nk carik n biler tngok jr bju dan mekap etc pelamin sume tu,. dh boleh teke service dorng mcam mne ,. aku bukn jenis nk murah jer tpi nnti dpt service yg cikai kan,. kalao boelh biaolaa puas hati,. bukn nyer kawen tetiap ari or tetiap minggu,. tol tak??!~
Bukn la pening aper,. mcam tunng aku,. ader gak la kawan yg tau butik andaman,. aku dh tngok tk la bagus mane,. nk amek semate mte sebb nk budget,. mcam la aku ni tk reti budget,. INSYA'ALLAH don't worry la,. aku tkkn amek lebih dri RM 8000.00hntrn yg di beri,.RM 8000.00pade aku akan cukop KENDURI,ANDAMAN,SEWE KHEMAH ,SET BILIK TIDUR!! dan insya'Allah akan ader lebih,.  And ,for your info RM 1500 baju pelamin persalinan mekap etc,.sangt sangt murah!!!!!!! sekarng kalao bbtul ikot service bgus tk dpt de RM 15000 tu ,. mesti keatasss punyee la rege die,. But it's ok,. masih awal lgik,.

Aku kan pmpuan,. jujur aku ni cerewet ok!! dri segi mekap bju and pelamin,.kalao boleh biao simple and nice and ikot budget la kan,. ni main tngkap muat ajer,. tpi hmpeh buat per,!!
Well,. itu cadangn die ajer la,. thnk GOD sebb die masih ader suggestion kalao bagi kt aku bulat bulat,. masak la aku,. majlis belah aku insya'Allah tkder msalah,. aku amek jer dri PD ni haa,.dekat,. kt KL nnti amek kt area sane jer laa,. lgi mudah,. tk yah nk angkot angkot der,.. tkder la kene kos pengangkutn,. tol,. penginapan etc la,. kalao mcam tu lebih kurng same jer la,. nk budget tpi kang tengok tengok terlebih sudahh,.!!~

Laki and pmpuan beze pndapt dri segi ni sume kan,. payahh!! aku tkkn menyushakan die la,. kalao aku nk lebih budget aku gune duit sendri,. asalkan aku puas ati,. dan die tk perlu takot!! tkk kan aku mintk kt die,.!!
Yg perlu aku pk skang ni aderlaa,. bbtul pilih the best service,. smntare masih awl lgik ni leh tngok tngok dulu,.



Ya Allah Ya Tuhanku permudahkanlaa segale urusan ku,.Aminnnnnnnnnnn Ya Rabbal A'lamin
Ok geng's,. nnti aku updated lgik ekkk,.!!~
Muachsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

*ignorekan kesalahan ejaan

No comments:

Post a Comment