Daisypath Anniversary tickers

Put your link here,. And i will follow your blog!` TQ

Thursday, August 26, 2010

Hari yg bosan + The Real Pocong

Salam lgi lagi dan lgi

Selasa yg sangt bosan (24th August ) ,. smpai tk tau nk buat aper. nk tido pon kenot,.. So aperlagi,. sume orng pon tkder,.Bos besar bos kecik sume tkder,. aku yg jadik boss ari tu,.tpi cam nk mmpos die nyer bosan,.!~
Ngahahahahaaaaaa nk layn youtube kt pc aku tk boleh,. nk temunth dok tngok FB satu hr,. smpai abesla cari.com.my tu nyer thread aku bace,..!!!~ tpi tk ilang gak bosan,. Hehehehee aper lagik alang alang org dh tkde layn la youtube kt pc manager,. best dowh dok kusi die empok,.leh goyang goyang lgik,. layan movie indon THE REAL POCONG,..








Huhuuhuuu sangt sukerrrrrrrrrrrr dengn Nabila Syakieb ni,. sangt arab n sngt cantik,. Lagi2 die dalm drma Cinta dan Anugerah,.Owhhh dengn Giovanni sangt lomentikk ,.. Anyway tk la mint sngt dngn Indo actor ni sume,.aderla satu due yg suke tngok,. layan jerla bolehlaaaa agak seram gak la,. prop dh ok,.jalan citer jer tklogik,.Asrap singkelir cakp indon sngtla tonggang tebalik,. lupe dah melayuu,. The Real Pocong yg lngsung tk real,!! tpi abes gk aku layn,. seramm woooooooo effect die,. lagi2 bukk kekuat speaker boss aku yg superb tu,. huhuuhuhuhuuhuuhu dh le penakot,. alaa buln posa tadak anto,. antoo orng ada la,. betui dak??!` Ekekekekekekekeeee


Sharpkol 5.00 balik,. !!` nothing to do maaaa,.
Chowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

No comments:

Post a Comment